maandag 12 januari 2015

Werken met gelooide imitiatiekoe: in de sjakkos!

Als je me vraagt naar mijn favoriete stof, dan zeg ik volmondig: imitatieleder. Wat een heerlijk stofje om mee te werken. In de winkel waar ik meestal mijn stoffen koop, hebben ze een tiental kleurtjes van dit verslavende goedje. Ik heb er voor mezelf al 3 Roxy leggings in gemaakt (super om te dragen onder een jurk, gecombineerd met pumps. Je outfit krijgt er meteen een rock en roll kantje door). En de overschotjes die ik had, heb ik tijdens een workshop verwerkt in een (al zeg ik het zelf) prachtige maar vooral super handige handtas. Omdat ik niet genoeg restjes had van dezelfde kleur, werd het een tricolore versie waar ik best wel trots op ben. En dan heb ik het nog niet gehad over andere voordelen zoals plaats voor een brood of twee, ...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten